Известие

Collapse
No announcement yet.

Блокирала врата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
    пробваи през плафона да подадеш ток но трябва да разбереш кой е + и – там на двата кабела да задества алармата

    ---------- Post added at 16:02 ---------- Previous post was at 15:57 ----------



    но има проблем как са ти кабелите поставени след като си свалил акомолатора и по точно + дали нее опрял във купето следователно ще даде на късо .Ако незнаш как са поставени подобре търси механично решаване на проблема
    Винаги може да опре някъде - на тенекия а + да подаде през някакъв товар (лампа от фар) на плафона... Така ще се разбере кое какво е и има ли късо отпред при клемите на акумулатора...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      Колега защо не пробваш да отключиш някоя врата с някаква тънка шина или по-твърда ламарина между стъклото и уплатнението
      Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

      Comment


      • #18
        Цитат:"Да има. Ядох го същото наскоро. При мен лявата ключалка е откачена, а на дясната не и достигна милиметър - 2(нагоре), за да си влезна в колата (принципно я бях оставил за точно такова аварийно отваряне - за заключване - абсурд). Та, как става:
        1. Вадиш крика и вдигаш отпред, отляво;
        2. Лягаш пред лявата гума и почваш да опипваш за бронята на жилото за предния капак( горе-долу се пада във вертикална посока, над левия халоген);
        3. Напипаш ли бронята, ще напипаш и края и, т.е. самото жило. Разбираш, че ще трябва да го дръпнеш с клещи, защото лявата закопчалка е на една идея от бронята и ако не ти викат "клещите" няма, как да я откопчаеш. Ако дръпнеш жилото след нея откопчаваш само дясната (това става и с ръка - ако се е закъсало, обаче, ще страдаш) и нищо не правиш;
        4. Отворил си вече капака и има 2 начина:
        а) Имаш кабели за ток - "хвърля" ти ток някой колега, комшия, приятел и т.н и си влизаш в колата;
        б) Нямаш кабели, но си приготвил новият акумулатор. Вариантите пак са 2:
        - нямаш дълъг глух ключ 14 - прецакан си;
        - нямаш дълъг глух ключ 14, но успяваш да намериш в последната от 5-те железарии в квартала и то точно преди да затворят - сменяш си акумулатора, като междувременно се чудиш за чий тия идиоти са сложили ~ 10 см шпилка като и 5 пъти по-къса щеше да свърши същата работа, припсуваш няколко пъти жабарите и отново си в играта..."TRENDI го е описал как става.
        __________________
        Last edited by kendo; d.m.y г., 19:51.
        Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

        Comment


        • #19
          Kendo, благодаря ти, утре ще опитам.А иначе си нямам идея как мога да отключа вратата с тая хватка между стъклото и уплътнението,може ли съвет как да стане това

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от axl894 Покажи съобщение
            Kendo, благодаря ти, утре ще опитам.А иначе си нямам идея как мога да отключа вратата с тая хватка между стъклото и уплътнението,може ли съвет как да стане това
            Може да опиташ и по този начин.Съвета ми е първо да отвориш мануалите и да видиш точно устройството на вратата и от там да видиш дали ще се получи със шината.И като пробваш със шината,гледай да няма някоя патрулка наблизо,че ще има бая да обясняваш
            Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
              Може да опиташ и по този начин.Съвета ми е първо да отвориш мануалите и да видиш точно устройството на вратата и от там да видиш дали ще се получи със шината.И като пробваш със шината,гледай да няма някоя патрулка наблизо,че ще има бая да обясняваш
              Ако уплътненията на вратите са вече поизвехтели може и от там да се бръкне и да се вдигне лостчето за заключване!
              (аз лично първо бих се пробвал да я отключа по някакъв електрически начин с подаването на напрежение от някъде а след това да бъркам с разни железа и пластмаси)
              Ако колата е в София може да измислим нещо да я видя и аз...

              ---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

              Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
              Цитат:"Да има. Ядох го същото наскоро. При мен лявата ключалка е откачена, а на дясната не и достигна милиметър - 2(нагоре), за да си влезна в колата (принципно я бях оставил за точно такова аварийно отваряне - за заключване - абсурд). Та, как става:
              1. Вадиш крика и вдигаш отпред, отляво;
              2. Лягаш пред лявата гума и почваш да опипваш за бронята на жилото за предния капак( горе-долу се пада във вертикална посока, над левия халоген);
              3. Напипаш ли бронята, ще напипаш и края и, т.е. самото жило. Разбираш, че ще трябва да го дръпнеш с клещи, защото лявата закопчалка е на една идея от бронята и ако не ти викат "клещите" няма, как да я откопчаеш. Ако дръпнеш жилото след нея откопчаваш само дясната (това става и с ръка - ако се е закъсало, обаче, ще страдаш) и нищо не правиш;
              4. Отворил си вече капака и има 2 начина:
              а) Имаш кабели за ток - "хвърля" ти ток някой колега, комшия, приятел и т.н и си влизаш в колата;
              б) Нямаш кабели, но си приготвил новият акумулатор. Вариантите пак са 2:
              - нямаш дълъг глух ключ 14 - прецакан си;
              - нямаш дълъг глух ключ 14, но успяваш да намериш в последната от 5-те железарии в квартала и то точно преди да затворят - сменяш си акумулатора, като междувременно се чудиш за чий тия идиоти са сложили ~ 10 см шпилка като и 5 пъти по-къса щеше да свърши същата работа, припсуваш няколко пъти жабарите и отново си в играта..."TRENDI го е описал как става.
              __________________
              Закопчалките за капака не са ли чак горе на гредата над радиаторите!? Там м-у двете "затварачки" при мен си се метлее жилото еи така но преди първата закопчалка незнам какво и къде е... Ще огледам къде минава това жило за да знам за мене си

              И последно... на дизела 1.9 къде седи стартера? Имам някакви подозрения че нее там където е на верижната но може и да бъркам (несъм наясно с дизелите)
              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:24.
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #22
                ако ще бъркаш през уплатненията намери шлаука или броня от жило през него да вкараш дебела жилка или стоманена тел (струна ) от пред го на прави със примка но вкараи го първо през шлаката и после навираи през уплатнението чувал съм че се отключват и със ченбери това е една синя лента за опаковки по кашони и други неща прегъва се на две и се вкарава между уплатненята
                156 SW 1.9JTD 110ph

                Comment


                • #23
                  http://www.youtube.com/watch?v=5YJzpaz0tmw
                  Действа проверено е

                  Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                  Comment


                  • #24
                    На 1.9ТД стартера е пред мотора по средата,от долу се вижда перфектно.
                    Alfa 155 1.9TD '97 EX
                    Alfa 166 2.4 JTD EX
                    Alfa 156 2.4 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от pe6kata212 Покажи съобщение
                      http://www.youtube.com/watch?v=5YJzpaz0tmw
                      Действа проверено е
                      Ей това ти е най-лесния ход! Пробвай!


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #26
                        на 155-ца не става пробвано е
                        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
                          ако ще бъркаш през уплатненията намери .....
                          чувал съм че се отключват и със ченбери
                          Виждал съм да отварят врати като набиват клиновидно парче дърво в горната част на вратата, колкото да се отвори място за телена кука до дръжката.
                          Това с лентите за чемберосване ставаше на ладите едно време, но тук не мисля, че ще се провре между уплътненията.
                          166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                          Comment


                          • #28
                            Става с лента аз моята веднъж така я отключих.Нека пробва колегата нищо не губи
                            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
                              ...
                              Това с лентите за чемберосване ставаше на ладите едно време, но тук не мисля, че ще се провре между уплътненията.
                              Става. Тествано на 155 и на Типо .
                              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                              Мненията са като задниците - всеки си има!

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
                                На 1.9ТД стартера е пред мотора по средата,от долу се вижда перфектно.
                                Няма какво да се мисли тогава! Не бях сигурен къде седи стартера на тд-то но след като го видях на снимка предположих че е някъде там!
                                За мен това е начина, да се подаде напрежение на клемата му която отива към акумулатора (добре е да се направи това през някакъв товар в случаи че са закъсили клемите на акумулатора някак)
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X